2009-08-03
 12:21:42

Herregud vilket väder!!!

Hejsan!

Idag har jag lämnat barnen på dagis och det är faktiskt både skönt och lite ensamt för man vet inte ritkigt vad man ska göra men måste erkänna att de är ganska skönt att bara sitta o göra ingenting har dock ringt en massa samtal hit o dit idag men nu har jag nog fått ordning på det mesta och bokat hotell inför Emilias operation osv så nu är det klart i alla fall.

Måste säga att de är verkligen piss väder här idag herregud vad det regnar och jag som inte äger några regnkläder hur ska detta sluta när jag ska bege mig ut och hämta barnen på dagis hoppas att det värsta har avtagit men det verkar inte så. Jag måste försöka att skaffa mig regnkläder men är så himla dyrt bara. Men måste göra det för kan inte vara utan om det blir att jag ska studera sedan.

Nu ska jag bege mig upp i klädkammaren o se om jag kan hitta något i regnklädes väg.
Ha en bra dag.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: