2009-08-21
 22:03:25

Husvisning :D

Hej igen!


Kom på att jag har ju totalt glömt bort att berätta att på måndag ska vi gå på husvisning se huset här så på måndag kl 16-17 är det husvisning så får vi se vad det blir av det men det är perfekt på alla sätt känns det som visst lite o göra med det men en stor trädgård och bara ca 1 minuts gångväg till dagis och Johan har typ 100 meter till jobbet det ligger i det området som vi bodde innan i och jag trivdes så himla bra där så att få komma dit igen vore underbart och sen så äga sitt eget hus hade varit helt underbart. Men jag hoppas inte på något innan affären är i hamnen då jag vet att de är lätt att bli blåst på målsnöret sen så får det ju givetvis inte gå upp i pris för mycket heller.

Nu ska jag gå o ställa mig i en ducsh och sen krypa ner i min egen säng det ska bli skönt.
God natt  hörs imorgon!

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: