2009-08-17
 21:47:53

jag är så trött!

God kväll!

Jag mår inge bra har varit trött hela dagen och jag har så himla ont i magen och huvudet så jag hoppas att detta går över snart för detta är jobbigt. Har nu hunnit smälta dagen som har varit jag känner mig fortfarande besviken på hur dagen blev men har nu kommit fram till att jag kommer att anmäla mig på arbetsförmedlingen och försöka hitta ett jobb under hösten och om jag inte har hittat något så kommer jag att hoppa på o läsa andra terminen men dom ettor som läser nu så slipper jag läsa ensam som det kanske hade blivit nu.

Barnen var trötta idag efter dagis dom blev väckta tidigt och Emilia var väldigt arg när vi kom hem men hon somnade gott i alla fall. Imorgon ska jag packa väskan inför resan till Göteborg. Kommer att packa med mig datorn dit så jag kan uppdatera vad som händer under resans gång. Vi kommer i alla fall att åka hemifrån kl 07.30 på onsdag morgon.

Ha en bra kväll nu ska jag gå o lägga mig och hoppas att jag mår bättre imorgon.

Kram


Ida

Oj det måste börja vara nervöst nu,hoppas allt flyter på som det ska!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: