2009-08-31
 19:08:05

Jösses vad kul

Hej!

Herregud vad jag skrattade åt Casper trodde jag skulle dö. han hade varit på toan o skulle bortsa tänderna o han brukar alltid ställa sig på toa locket fast i detta fallet skulle han sätta sig på toaletten men han hade glömt att stänga locket så ungen bara försvann ner i toan o kom inte upp. Stackarn såg helt chockad ut med tandkräm i hela munnen.

Han blev så chockad så han bara skrek att han var blöt i rumpan sen när han hade lugnat sig lite så skrattade han själv åt att han hadde ramlat ner i toan fattar inte hur han kunde göra det han har ju alltid stått på toa locket och borstat tänderna han hade nog alldeles för brottom i detta fallet. Fick så ont i magen av allt skrattande inte kul för honom att bli skrattat åt men han skrattade åt sig själv när han hade lugnat ner sig lite o fått av sig byxorna som var blöta :D

Nu ska jag sätta mig o gå igenom en massa kort svärmor ville ha några kort o göra kollage på vet inte vad hon skulle ha de till riktigt men stumpan fyller ju snart år så det kanske har något med det o göra =) Nej nu ska jag ta tag i korterna innan hon kommer så jag får det klart kanske skriver lite mera senare om jag orkar o hinner eller om jag somnar i soffan =)

Kram!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: