2009-08-13
 15:28:35

Klassisk svens sommar eller vad säger man :S

Hej!

Innan idag var det så himla fint väder solen sken och det var 31 grader i solen och efter jag och Emilia hade varit hemma en stund så började det åska och dundra som tusan och regnet det hållet på ännu och det åskar i fjärran var livrädd när jag cyklade till dagis för att hämta Casper väntade så länge som möjligt med att gå ut för att slippa få blixten i mig eller något har ju varit många såna fall i sommar.

Nu ska jag snart ställa mig vid spisen och laga mat har inte bestämt mig för vad det blir idag ännu känner mig inte alls inspirerad faksikt hade gärna tagit en pizza idag bara för att slippa laga mat(slö jag vet) men vissa dagar fattas insperationen alldeles och idag är en sån dag. Är nog vädret som gör sitt och så allt farande fram o tillbaka ifrån dagis och vårdcentralen och så dagis igen inte undra på att man känner sig sliten.Idag tror jag att jag ska lägga mig i ett bad var längesedan jag gjorde det nu känns som min nacke skulle behöva det har lite ont i den i mellan åt och värme är ju aldrig fel i ett sånt läge. Nej nu kallar spisen på mig

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: