2009-08-18
 12:34:53

Kom inte in

Hej!

Som jag trodde så kom jag inte in på skolan så nu ska jag anmäla mig på arbetsförmedlingen när vi har kommit hem ifrån Göteborg och ska se om jag inte kan få gå någon annan utbildning i stället borde ju kunna gå tycker jag och får jag inget jobb så blir det plugga till nästa termin i stället.

Känns som min otur men jaja så är det ibland :(

Just nu håller jag på och packar lite och hänger på facebook som vanligt känns det som :D orken finns inte riktigt idag är helt matt i kroppen borde göra så mycket men jag orkar inte :( tror att de är så mycket runt omkring mig just nu så att det är det som gör att jag bara stänger av mig på något sätt jag brukar ha en tendens att göra så. Nu ska jag få klart våran packning och sen ska jag hämta mina troll på dagis och gå o handla hem lite fil osv så Casper har under tiden vi är borta.

Ha en bra dag



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: