2009-08-25
 21:59:23

Kortfattat inlägg

God kväll!

Skriver bara lite kort då jag sitter med världens huvudvärk kan knappt itne ens titta blir galen på detta hatar att ha så här ont i huvudet så nu tänker jag gå o lägga mig och hoppas på att det släpper i natt tog precis två alvedon till.

Annars har dagen varit hyfsad varit rätt så slappt eftersom ja har haft huvudvärk hela dagen o inte orkat ta mig för något har bara lagt in lite tvätt i garderoberna o bäddat rent i våran säng för det såg för hemskt ut eftersom Johan är så dålig i sin psoreasis så ville inte jag ligga det som var i sängen innan. Barnen hade haft det bra på dagis idag Emilia vägrade dock att sova som vanligt så hon var lite jobbig när vi kom hem men då är det bra att teletubbis finns :D hon sitter snällt som ett ljus o kika på tvn en bra stund så hon hinner varva av sig det värsta. Har även idag fått hem två stolar som är ifrån min mor o far till barnen som jag pratade om att jag lagt undan på jysk dom var så söta där dom satt så nu hoppas jag att dom inte bråkar allt för mycket i soffan när dom kan sitta där o titta på tvn det är det som varit det största problemet så det var en perfekt present. barnen tackar så mycket :D

Avslutar med ett kort på mina små så blir det sängen här sedan.Ha en bra kväll de som återstår så hörs vi imorgon Kram


Stor antusiasm från Caspers sida vad är det i lådan :D        Barnen sitter i stolarna och njuter Emilia äter kvälls välling :D


Färdigmonterade o fina :D                                                       Emilia är med o inspekterar på sitt sätt 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: