2009-08-28
 20:37:10

Kväll igen!

God kväll!

Dagen den bara försvann någonstans på vägen. Jag har lagat mat och sen så hände det inte jätte mycket mera nu ikväll Emma o Jonte kom förbi en sväng och drack lite kaffe och babblade lite :D Stackarn blev dyngsur mer eller mindre när dom gick hit för jösses vad det har regnat här o då vill ja inte säga lite heller det kom tillbaka flera gånger så var säkert något åskoväder som drog runt för det har varit äckligt kvavt idag jag har svettats mer eller mindre hela tiden för att inte prata om när vi åt middag svetten bara rann i pannan o jag vet inte varför. Jag har blivit väldigt varm i kroppen det senaste året så jag vet iinte vad det beror på men kanske blir så när man blir äldre *haha*

Idag har dom även premiär för nattklubb på det nya mat haket här i stan så jag anatar att de kommer att bli livat i natt om man säger som så här när pluto fanns så var det alltid en massa gap o skrik på gågatan på nätterna har varit lugnt ett tag men nu sen denna öppnade har det varit mera liv på kvällen på helgerna.och nu ska dom dessutom öppna natt klubb o på en löningshelg kan de blir värre?!? Hoppas dock att vi får sova hyfsat bra i natt.

Nu har jag precis pratat med min mor i telefon som hostar så hon skulle spy stackarn. Nu täntke jag att ja skulle ta o kika lite på tvn och försöka att bränna en skiva eller om jag kan lägga över den på något usb minne om jag har något vill säga.

Ha en bra kväll!

Kram o hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: