2009-08-22
 20:36:36

Kväll igen

Hejsan

Denna dagen har inte hänt så mycket annat än det jag skrev om innan. När Johan kom hem så åt vi lite mat sen så åkte Casper och Johan iväg till sin bror och jag o Emilia var hemma och kollade på teletubbies på film som hon bokstavligt talar älskar att titta på hon är annars intresserad av att kolla på tvn men det och drömmarnas trädgård är hennes favissar :D
sen så hämtade jag mina kläder som hade kommit på posten och dom passade perfekt så nu slipper jag bli blöt när jag cyklar till dagis återstår o se om dom håller borta vätan med men det visar sig men man blir inte genomblöt i alla fall och om man vill gå ut så behöver man inte oroa sig över att bli blöt barnen älskar ju vatten så då slipper en annan o bli kanon blöt.

Nu ikväll har jag bara tagit mig en dusch sen så har jag suttit här o knapprat lite o nu tänkte jag att jag skulle titta lite på tv vet inte vad det finns på den men det återstår o se kanske bli tidig kväll med det återstår o se.

Ha de bra så hörs vi :D

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: