2009-08-13
 22:38:02

Kväll!

God kväll!

Jag fattar inte vart dagarna tar vägen tycker inte det var längesen alls jag satt och skrev det sista inlägget igår men vips så har det gått ett dygn till helt otroligt. Imorgon är vi lediga hela familjen,ja jo visserligen är jag ledig alltid men kanske blir ändring på det snart hoppas jag. Men är så skönt att vakna upp en fredag morgon och veta att man inte behöver stressa iväg för att lämna på dagis eller hämta på daigs. Undrar hur det kommer att gå sen om man får jobb eller dyligt om ja nu inte kommit in på skolan.

Jag hämtade Casper i världens åskoväder och sen fick han cykla med sin cykel till Johans jobb för jag vågar inte ha honom cyklandes jämte mig hela vägen hem tror inte han hade orkat det heller han var ganska trött nu ikväll han satt mer eller mindre o sov under tiden bolibompa höll på. Emilia var gnällig redan vid 16 tiden och ville sova men hon fick vara vaken till klockan var runt halv sju. Nu ska jag ta kväll och kolla lite på tv och sluta vara på farmen på facebook har nog blivit beroende av det dumma spelat men de är kul :D men roller coster kingdom är skoj det med :D

ha en bra kväll

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: