2009-08-31
 11:05:55

Måndag !

Hejsan!

Ja i natt blev det inte många knop med sömn som jag hade förstått eftersom hon redan vaknade när jag la mig kl 4 var ja upp sista gången så när Casper kom vid sju så var jag ganska trött märkte knappt att Johan gick till jobbet önskar verkligen att dom kan göra något åt detta när vi ska dit den 22a för de är en pina just nu. Blir en himla ond cirkel Emilia var inte alltför glad när jag väckte henne vid åtta imorse. Annars har jag inte gjort så himla mycket varit på arbetsförmedlingen och fått en massa tider så bara att sätta igång o rulla när man ändå är i farten ska ner till jysk och fråga om jag kan få en praktik plats där har alltid velat testa på att jobba där och just nu så har arbetsförmedlingen att man kan söka en praktikplats i 8 veckor och få 3000 kr i månaden är ju i alla fall bättre än inget om man lyckas hitta en praktikplats och om dom trivs med en kanske man kan få chans till att jobba vidare som timvikarier eller dyligt.

Nej nu kallar världens tvätt berg uppe i sovrumet och sen är det snart dags att hämta dom små trollen igen.
Ha en bra dag!

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: