2009-08-01
 22:09:59

Mat

Jag har suttit och funderat på Emilias ätande som verkar gå åt fel håll alldeles igen*suck* Idag har hon ätit 2 flaskor välling ca 400ml på hela dagen några pommes tog hon när vi åt middag men inte mera än så. Jag kan inte förstå varför hon aldrig kommer igång med att äta man ser ju så himla väl att hon inte vill ha hon skriker NEJ i högan sky när man närmar sig något som är av mat karaktär eller så sätter hennes kräk reflex igång och hon börjar att hulka men inte spyr svårt att förklara. Jag vet att det är vanligt för hjärtebarn att inte äta mat som alla andra men Emilia opererades ju när hon var så liten så det borde ha kommit igång ordentligt. Jag har inte vägt henne på evigheter heller för bvc har nog haft stängt har ringt flera gånger men ingen som har svarat men ska ringa igen på måndag och se om jag får tag på någon för nu måste jag väga henne för o se vad vågen visar om det är upp eller ner.

Blir ju alltid så konsigt när man har semester och inte är hemma osv. Men jag hoppas att hon inte har gått ner en massa  i vikt men ja vi får se vad den visar. Ska bli kul att se hur hon kommer att bete sig nu när hon börjar på dagis på måndag eftersom hon inte har varit där på 1 månad så kommer hon nog o bli ledsen eller så kommer hon ihåg hur det är kommer nog att ta någon vecka innan båda två kommer in i det men jag hoppas att de kommer att flyta på bra tills jag ska börja plugga om jag kommer in vill säga vilket jag verkligen hoppas att jag gör.

Johan han åkte iväg för en stund sedan för att fiska undrar om han kommer hem med någon firre eller om han bara tog en sväng ut och kollade läget.Han såg rastlös ut så det gör inget att han åkte iväg,tror även att han börjar få lite ångest inför att börja jobba på måndag men när man kommer in i det igen så kommer det att gå bra.Fast det tråkiga är ju att det kommer bli hårdkörning dom närmaste veckorna var väldigt många ordrar som hade kommit in sa chefen häromdagen till Johan så han kommer nog att vara trött ett par veckor framåt. Nu ska jag nog packa ihop mig och gå o lägga mig först ska jag ta mig en dusch känner att håret inte är det renaste fast jag vet inte vad jag gjort med det. Måste försöka klippa mig igen för det börja ligga i nacken igen tänk vad snabbt det växer. Har även funderingar på om jag skulle klippa Casper kort hårig för hans hår växer som ogräs behöver ju inte göra det jätte kort men bra så att han får bort det värsta har ju Johans trimmer som man kan ta i så fall. Men vet dock inte vad minsta mm är på den.

Ha en bra kväll/Natt

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: