2009-08-09
 19:20:35

Matens dag på Hofsnäs

God kväll!

Idag har vi varit på matens dag på ett ställe som heter Hofsnäs ligger en bit utanför stan det var massa olika knallar som bjöd på en massa gott som var närproducerat och har för första gången smakat lamm det var väldigt saftigt och gott :D barnen tyckte att det var kul att klappa kaniner och kolla på en massa olika sorters hönor och ankor. Sen när vi hade gått där en stund så begav vi oss ner till badplatsen och barnen o farmor badade i säkert 2 timmar jag satt på bryggan och var socialt stöd åt Emilia när farmor o Casper gick längre ut men sen sa min huvudvärk ifrån och jag gick o la mig på en filt en stund men det blev inte så mycket bättre faktiskt. Påvägen hem somnade båda barnen i bilen dom var trötta efter allt badande o värmen gör ju sitt oxå men nu när jag tittade ut genom fönstret så såg jag att det har kommit in en massa regn moln återstår o se om det kommer att börja regna snart.

Nu ska jag slappa i soffan eftersom ja har min huvudvärk så blir det inte mycket dator nu för tiden orkar inte med det. Imogon är det ny vecka igen och bara 1 vecka kvar till skolan börjar och 1½ vecka kvar till Emilias operation.
Ha en bra kväll.

Kram


Ida

Ni verkar ha trevliga sommardagar där nere :), hoppas att allt går bra under den kommande operation,vi håller alla tummar för det!



PUBLICERAT: 2009-08-10, 10:10:49 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: