2009-08-25
 08:12:12

Morgon =)

God morgon!

Natten har varit hyfsat lugn Emilia vaknade vid tolv och gallskrek som en galning o hon ville inte ha någon mat utan hon bara låg där o skrek men sen tände jag lampan och då slutade hon skrika så jag tror att våran lilla dam har gått o bliivit rädd för mörkret.Casper han har sovit gott i natt han var upp vid 22 och behövde kissa sen så somnade han om gott igen o vaknade med ett ryck halv sju av att Johan tappade en sak i golvet och då började Casper ropa mamma mamma vart har du tagit vägen han trodde väl at jag gick eller något. Men han lugnade sig snabbt ändå.

Emilia verkar trötter idag men hon kanske inte har kommit igång ordentligt jag väckte ju henne 30 tidigare än jag brukar göra för att i hopp om få henne att sova på dagis så hon okar med sig själv på kvällen sedan. Nu på morgonen har dom kommit hit med en jätte lyftkran som håller på och grejar på baksidan med att få bort all jord från uteplatsen. Jag vet att dom har klagat på att det regnar in i konditoriet som ligger under taket och att han får vattensakador där inne så det är nog därför som dom gör om men det har dom pratat om i 2 år att göra om där så nu har det bäl blivit av antar jag :D alla våra möbler ligger uppslängda på taket. Det tråkiga är bara att om det blir fint väder i helgen så har vi nog ingenstans att sitta :(

Nu ska jag packa mig iväg till dagis och hoppas att dagen blir bra med hus besked osv. vet dock inte hur länge en budgivning brukar hålla på !?!? Ska idag även hämta två stolar jag har lagt undan till barnen på jysk sen vet jag inte mycket mera vad som händer får se vad dagen har att erbjuda.

Ha en bra dag!
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: