2009-08-18
 08:12:43

Morning :D

God morgon!

Natten har varit ganska lugn Emilia vaknade en gång och Casper har med sprungit uppe en hel del tror han är lite orolig eftersom han vet att vi ska åka imorgon till Göteborg. Jag borde väcka dom för att åka till dagis då dom sover så gott båda två men jag mår inte mycket bättre idag än vad jag gjorde igår huvudet dunkar som tusan. Så jag funderar på att ha dom hemma idag så får Emilia vila sig lite och Casper vara hemma med mig idag får se hur jag gör. Har ju en del att pyssla med så dom skulle behöva vara på dagis ändå så jag får nog väcka dom små trollen ialla fall :D

Jag har drömt en massa konstigt i natt men det är väl bara för att det är så mycket i som händer just nu känns faktiskt väldigt nervöst allting men det kommer att lösa sig som det ska antar jag. Ska ladda kameran idag så jag kan ta kort när vi är i Göteborg och lägga in på Emilia och på vårat lyxiga hotell kolla in det på denna sidan om du är nyfiken att kolla :D

Nu ska jag gå o greja lite men ha det så bra.

Kram


Jenny

Hej!



La du ner skolan? Kram Jenny



PUBLICERAT: 2009-08-18, 11:02:23 | URL: http://jennyn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: