2009-08-26
 09:02:13

Morning

God morgon!

Fast egentligen vet jag inte om det är en god morgon.Har sovit jätte dåligt bara legat o snurrat runt. Emilia har varit vaken ett par gånger o sen när jag sov som skönast efter Johan hade gått till jobbet så vaknar jag av världens dundrande utanför :( då är det dom där förbenade gubbarna på uteplatsen som har dragit igång och lastat en massa sand till uteplatsen med den berömda kranen o det dundrade inte lite heller.Borde dom inte kunna tänka att vissa kanske sover ja jag hoppas att dom blir klara denna veckan så man slipper det där öväsendet.

Jag har drömmt en massa konstigt inatt om hus o ja jag vet inte allt vill bara att man kan få ett besked på hur det går med allt hoppas så innerligt på att huset blir vårat o allt i huvudet kretsar kring det där dumma huset :( men drömmen hade varit det att få huset men ja ibland blir det väl inte som man tänkt sig antar jag.

Idag står det på schemat att städa lite o tvätta en massa smuts tvätt som har blivit ett berg i korgen. Det är inte direkt muntert väder ute idag det är regn ute så ja det är inget ute väder precis men vi får se vad tiden räcker till om vi hinner gå ut en sväng när tvätten är klar.

Ha en bra dag!
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: