2009-08-27
 07:43:34

NEEJ Jag orkar inte mera

Hej!

Vill inte säga god morgon för de är det inte är måtligt trött på att Emilia vaknar ca 15 gånger per natt o hon är ju inte glad heller utan de är hysterisk på engång och jag är helt död varje morgon o seg o trött hela dagarna samt att Emilia blir inte rolig hennes 2års trots blir ju inte direkt bättre av att hon är så trött. Är ju inte varje dag som hon sover middag inte på dagis tex men även om hon inte sover så börjar hon krångla vid 22 o sen håller hon på till o från till kl är 03 ca så när de väl är dags att gå upp när Casper vaknar. Man är ju inte riktigt på hugget precis. Nej nu får det vara ett slut på detta måste få någon hjälp då jag vet att bvc har pratat om det så jag ska ringa dit nu kl 08 för att prata med henne om hur vi ska göra.

Nu måste jag gå o väcka mitt troll som antagligen inte kommer att vara allt för glad på mig just nu.
Ha de bra

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: