2009-08-08
 10:00:58

Nu är jag trött på att ha ont i huvudet jämt

God morgon!

Har varit en hemsk natt gick o la mig vid ca 22 pga världens huvudvärk tar två alvedon o lägger mig i hopp om att när jag vaknar nästa gång så är den borta men Emilia väckte mig vid 01 och då trode jag bokstavligen att huvudet skulle sprängas det dunkade och dunkade i huvudet o så fort jag la mig ner så blev det 20 gånger värre så jag gick ner o tog två alvedon till o låg o vred o vände på mig till klockan var 03 sen somnade jag äntligen förmodligen av ren utmattning sen väckte Casper mig vid 07.30 så idag har jag bestämt mig för att vi ska gå o leta upp en optiker som får kolla om huvudvärken beror på att jag behöver ha starkare glasögon jag känner av huvudvärken är på väg tillbaka sagta men säkert.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: