2009-08-10
 20:02:43

Nu har jag tagit väck brädan i Caspers säng

Hej igen!

Jag har nu tagit bort stöd brädan på Caspers säng bara för att det ska bli ett steg närmare en riktig säng sedan för jag upptäckte igår att det är kanske bara 30 cm kvar av sängen innan den är för liten så i stället för att köpa en ny till Emilia i år som vi tänkte så väntar vi tills någon gång nästa år så kan Emilia få hans säng och Casper få en ny känns som att det är en bra lösning.

Vet inte om jag nämnde det igår och orkar inte läsa tillbaka på det jag skrev igår men jag satte sond på Emilia igår bara för att hon inte äter som hon ska igen och idag har hon ätit lite bättre faktiskt i alla fall på dagis det är ett bra tecken ju fortare hon kommer igång desto bättre är det ska bli kul att se vad vägningen visar på onsdag.
Nu ska jag kika på Lotta på liseberg men ha en bra kväll.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: