2009-08-16
 19:31:03

Röjt i klädkammaren hela dagen!

God kväll!

Idag har vi rensat ur uppe i våran klädkammare för jag vet inte vilken gång i ordningen men på lördag så är det baklucke loppis på dagis och då har vi tänkt att vara där om allt går bra med operationen osv på Emilia som är på torsdag så nu har vi lagt en massa barnkläder i olika kassar i storleks ordning så ska bara försöka få tag i kartonger och lägga dom i så kommer det nog att bli perfekt hoppas jag i alla fall. Sen kom Ingmari en sväng och skulle hjälpa mig att greja med kläderna men barnen blev som galna och ville leka med henne så hon fick göra det i stället så jag o Johan grejade vidare har även ändrat om lite på Emilias säng för hon har kommit på att man kan öppna garderoben och slänga ut en massa kläder så idag tröttnade jag på att behöva lägga in en massa kläder det första man gör på morgonen. Nackdelen är ju sne taket där inne så man får tänka sig för men det är nog en vanesak skulle jag tro.

Nu sover barnen gott och jag sitter o tar det lugnt har lite ont i min mage känner jag men det går väl över :D kvällen här blir lugn ska ta mig en dusch och försöka att komma i säng tidigt för ska vara på upprop i skolan kl 8.30 så får vi se om jag har kommit in eller inte kommer nog att bli väldigt besviken om jag inte har kommit in men det ordnar sig väl det med i så fall. Så nu kommer jag inte att blogga mera idag

Mina älsklingar nybadade och goa
ha en bra kväll.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: