2009-08-17
 07:07:28

Så typiskt

God morgon!

Emilia vaknade i natt när klockan var 01 och började babbla och först var hon väldigt ledsen men sen så lugnade hon sig lite men hon somnade inte om förns klockan var 03 och det är så typiskt att man vill kunna sova själv och vara lite pigg i huvudet när man ska iväg på något tidigt. Men nej då vaknar hon o håller låda hela natten nästan. Det tråkiga är att hon kommer väl att vara jätte glad nu när jag väcker henne eller inte :(

Har precis ätit frukost och Casper sitter och tittar på tv och dricker lite fil i en mugg.Han kunde inte förstå varför han inte fick sova mera han som sov så gott sa han. Men jag hoppas att det blir bra ändå. Nu ska jag bege mig upp och göra mig i ordning och väcka Emilia så vi kommer iväg till dagis och sen ska Johan köra upp mig till skolan så jag hinner dit i tid eftersom jag inte vet hur lång tid det tar att gå dit upp. Har inte heller någon lust att komma helt genom svettig första dagen bättre när jag vet hur schemat är o framför allt om man har kommit in.

Ha en bra dag.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: