2009-08-30
 21:38:11

Seg kväll!

Ja de kan man lugnt säga att de är Casper han satt i badet i säkert 30 minuter han vägrade gå upp men vad gör de han var bara lite skrynklig :D inte fick vi hjälpa honom heller han skulle torka sig själv och tog på sig sin pyjamas själv utan att krångla han ropade mamma du behöver inte komma upp jag klarar det själv :D och det kunde han ju :D Jag själv tog mig ett bad med kände att jag vet i behov av det för jag kände mig extremt seg o gör de ännu känns inte som om jag har vaknat idag riktigt känns som halva jag ligger kvar i sängen o sover är hemskt när man är så trött.


Efter jag hade badat klart så var det dags att fixa kvällsfika till barnen och sen mer eller mindre slänga dom i säng Emilia var grinig idag hua hon vägrade sova middag idag så då blir hon jätte trött o gnällig på kvällen så det är inte kul men man förstår ju att det blir så för hon behöver ju sova. Emilia fick lägga sig runt kvart i sju som vanligt och Casper han satt o kollade på svampbob fyrkan till kl var sju sen så var det till o slänga honom i säng han var så trött när han satt o kollade på tvn så ögonen gick nästan ihop av sig själv han var på väg att somna ett antal gånger men han ville inte gå o lägga sig innan programet var slut så envis var han :D Nu sover dom båda gott eller visst inte Emilia började precis prata men jag vet inte om det var i sömnen eller om hon har vaknat. Fast de låter så suck jag som tänkte att jag skulle ta o gå o lägga mig och sova gott i ett par timmar innan hon vaknade. Men så vart de visst inte :(

Här är i alla fall en länk på cykelturen som Casper o Johan hade idag.

Ha en bra kväll o natt.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: