2009-08-11
 22:20:16

Skalle bang som vanligt :(

God kväll!

Ja här sitter jag med mitt dunkande huvud så blir en snabb uppdatering bara nu ikväll. Besöket på mvc gick väl hyfsat hon var väldigt förvirrad över hur vi skulle göra men kom fram till att jag ska byta preparat helt o hållet så jag hoppas att detta kommer att fungera bra för jag är som sagt måttligt trött på att ha de så här tänker inte lämna ut det helt på bloggen vad det gäller men dom i mina närmaste får fråga så kommer jag att svara om ni har funderingar på vad det gäller vissa saker är ju lite personliga om man säger så o inte vill nämna det helt vad det gäller.Pratade även med hon på mvc om hur det skulle bli om man skulle skaffa flera barn i framtiden med tanke på Emilias hjärtfel och då sa hon att det skulle bli en hel rad av olika undersökningar samt hjärt ultraljud på bebisen i Göteborg så känns ju tryggt att veta inte för att vi ska skaffa barn nu men kan ju vara bra o veta innan man planerar något. Men just nu känner jag mig nöjd med två busungar och skulle nog kännas jobbigt att börja om på noll igen med en liten bebis när både Casper o Emilia tar sig fram på egen hand.

När Johan kom hem ifrån jobbet så ångrade jag att jag inte tog ett kort på honom för herregud vad han såg ut han var totalt kolsvart han såg ut som en sotare är han lika imorgon så ska jag ta ett kort hans kläder var svarta hans röda t-shirt var inte röd den var KOL svart helt otroligt hur skitigt det kan bli men är pga materialet dom kör nu det är sot i det och det sotar ner allt han hade till o med sot i näsan. Efter vi hade ätit middag så hoppade han in i en välbehövlig dusch och efter det så åkte vi o handlade det nödvändigaste blöjor fil osv så vi får hoppas att det kommer att räcka tills vi ska åka till göteborg på onsdag nästa vecka. Emilias näsa är nästan helt bra nu så var nog något tillfälligt bara så jag hoppas det inte var något mera med det utan bara lite förkylning.

Casper han var helt underbar när vi kom hem ifrån dagis han satt o ritade på ett papper i säkert 1 timme först så satt han på golvet i sitt rum och ritade och kollade på Emilia medans jag tog en snabb dusch när jag kom hem ifrån att ha hämtat dom på dagis sen så satte hans sig nere vid rumsbordet och ritade och samtidigt så tittade Emilia på pettson o findus på tvn fast hon har varit riktigt trött o grinig idag efter dagis så det får bli att när hon är där så får hon sova 30 minuter på dagen för hon orkar inte med sig själv annars. Nu ska jag kolla klart på nyheterna sen så ska jag gå o lägga mig känner att jag behöver det jag hoppas att man får sova gott en stund i alla fall.

Ha en bra kväll det som återstår.
Kram


Susanna

När vi gjorde hjärtundersökningen på Filip så gav läkaren inga 100% garantier att han inte skulle födas med hjärtfel. Ultraljud och röntgen kan missa delar. Det kan ligga dolt under annat. Ni gjorde ju 3D röntgen på emilia. Den ska va mest tillförlitligast. Men även den missade ju hennes fel. Oroa er inte att ev nästa skulle få samma fel. Chansen finns men är minimal. Kram kram



PUBLICERAT: 2009-08-12, 14:59:15 | URL: http://kaweria.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: