2009-08-01
 19:52:17

Soligt och fint väder!

God kväll!

Idag har det varit jätte fint o varmt väder vi har varit och städat och sen så var vi i stadsparken en sväng för o kolla på tennisen och dess aktiviteter sen åkte vi vidare till Gällstad för att lämna in begagnade kläder på lager 157 en stor kedja som även har infört något som kallas tur o retur Man får lämna in 10 plagg och så får man ta 10 plagg på en begagnad hörna om den innehåller rätt färg på det korten man fått när man lämnade in kläderna. Vi hittade inga kläder var vädigt dåligt sortiment men är ju så när allmänheten lämnar in kläder. Men får ta en lov dit igen snart för o se om något har dykt upp.

Har nämnligen rensat i graderoberna här och jag är så trött på alla kläder som ligger o skräpar överalllt och barnens kläder som är för små. Man kan inte spara på allt och om man får mera barn sen vid något annat tillfälle så blir det ju inte att man använder allt ändå blir ju alltid att man köper nytt och storleken kanske inte passar osv så nu vill ja ha iväg kläderna så jag får se vad jag gör med dom. Har en stor säck som bara står ivägen där uppe tror till o med när jag tänker efter att det är 2  säckar. Har även gjort om i Caspers rum och ställt möblerna på lite annat sätt för Emilia kom på att om man klättrade upp i Caspers säng så kunde man gå vidare och sätta sig på Caspers skrivbord och ställa sig där o hoppa. Är ju inte alltid man ser vad dom hittar på för dumheter så nu ställde jag skrivbordet på andra sidan och det blev faktiskt väldigt bra blev lite luftigare där inne. Man behvöer göra om lite ibland. Sen har jag även plockat ur leksaker som inte någon leker med man blir så trött på sakerna som ligger o skräpar överallt.

Nu ska jag snart titta på sommar krysset och sen blir det nog sängen jag känner mig trött idag blev alldeles för sent igår.

Kram Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: