2009-08-06
 21:28:45

Torsdag kväll!

God kväll!

Tänk vad veckorna går nu är det redan torsdag och vart har denna veckan tagit vägen? Har varit mycket med dagis fram o tillbaka o Johan jobbar o sliter i värmen vi har. Imorgon är Johan ledig och jag hoppas på bra väder för har tagit fram korv och tänkte packa ner en engångsgrill så beger vi oss till någon badplats tror jag men vi får se vad dagen har att utvisa imorgon.
Idag annars har jag inte gjort så mycket mera vettigt jag har lagat mat och tagit hand om barnen. Emilia var lika jobbig som vanlig när hon kom hem ifrån dagis så jag fick plocka ner tavlorna från väggen vid soffan för hon vägrade låta dom vara ifred så tillslut så orkade jag inte säga åt henne mera så jag tog bort dom för annars så hade hon fått dom över sig.

Nu ikväll har vi tittat på tv och jag har spelat lite ps2 och det gick inte så bra jag bara förlorade på buss jag kan ju ingenting om musik märkte jag snabbt =)
Nu ska jag kika vidare på tvn men ha det så bra så hörs vi imorgon. Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: