2009-08-27
 22:06:32

Vart tog tiden vägen!?

Hej!


Vart tog den gamla goda tiden vägen då man inte kände att man hade alla måsten och vart tog orken vägen tappade man den på vägen när man har blivit vuxen? känner bara att jag har tappat mig själv någonstans på vägen. Har ingen ork till något just nu känner mig som en usel mamma de gör jag verkligen men jag vet att mina barn har det bra och det går ingen nöd på dom bara det att jag känner mig lost helt enkelt. Men jag tror att de har varit för mycket i våra liv dom senaste åren och jag skulle gärna vilja hitta tillbaka till den Ida jag var innan allt drog igång o jag började må dåligt. Har mått bra hela sommaren men det verkar som om min kära depression är på väg tillbaka till mig. Alla dessa sömnlösa nätter har säkert en bidragande orsak och det hela tiden gnager i huvudet att man måste hitta ett arbete måste hitta en billigare bostad eftersom det är ohålbart i längden men vi hankar oss fram det har vi alltid gjort på ett eller annat sätt så det går ingen nöd på oss men det är jobbigt att inte kunna kanske göra allt de man vill.

Lusten till att vilja vara mera än mamma den har försvunnit den med känner att jag har inget självförtroende sen barnen kom min kropp är inte alls som den var innan och eftersom jag har tappat 20 kg så är allt förändrat på alla sätt i vis. Ska de inte vara så att man ska bli piggare o må bättre när man går ner i vikt?!? Visst jag är nöjd med hur jag ser ut men jag trivs inte med mig själv. Vet att vissa säkert skulle säga sluta att tycka synd om dig själv men just nu känner jag att de är de jag vill göra måste göra det för att jag sedan ska kunna gå vidare o må bättre de är så jag fungerar och har alltid gjort. Men jag är dålig på att faktiskt visa att jag mår dåligt och går in i miitt egna skal o stänger in mig. Vill inte göra det för jag vet att jag kommer att gå in i väggen har gjort det innan o kommer säkert att hamna på samma ställe igen eftersom jag omvedvetet sluter mig själv.

Hoppas ni alla har haft en bra kväll! Nu ska jag krypa o lägga mig hos Johan i soffan o kolla på tv en stund innan de är dags att gå o lägga sig fast borde nog göra det redan nu då jag är ganska trött men somnar säkert i soffan.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: