2009-12-28
 19:38:44

Fullt ös dag :D

God kväll!

Snacka om full rulle idag från det att vi gick upp men såna dagar gillar jag :D kl 8 kom Casper och väckte mig och berättade för honom att vi skulle åka till badhuset med bästisen Tindra och familj han blev överlycklig och började leta efter sina badkläder och ville ha frukost och åka på engång men dröjde ju lite längre än så :D Vid strax efter 10 så åkte vi iväg till badhuset blev hämtade för det är så halt ute så man ramlar ju för minsta lilla Casper dök på näsan två gånger när vi var ute. I badhuset var det underbart barnen härjade för fullt och Casper hade premiär på att åka i den stora kanan :D han tyckte att det var kul men att det gick lite långsamt. Emilia hon trivdes som fisken i vattnet hon ville inte åka därifrån alls hon blev jätte arg när jag sa att vi skulle hem. Dom slog följe med oss hem och vi åt lite kina mat var mumsigt och det behövde magen efter allt badande :) var verkligen jätte skoj hoppas att vi gör det snart igen.vid 16 åkte dom hem och då kom Johan hem ifrån jobbet och han åt av sin kina mat vi köpte till honom :D

Vid 17 tiden så kom Emma och Jonte på besök var längesedan vi träffade dom nu var trevligt. Nu ska jag slänga Casper i bingen och kolla på matchen på ullevi som visas idag ska bli kul att se hur det går för dom :D
Imorgon måste jag iväg till arbetsförmedlingen och få ett papper påskrivet så jag kan få lite pengar av dom. Dom är snälla ibland :D har frågat en kompis om dom vill komma över imorgon men jag har inte fått besked ännu om dom kommer eller ej men annars så blir vi nog ensama hemma jag och barnen imorgon medans Johan jobbar tråkigt att han behöver jobba men han är ledig i 5dagar sedan, ska bli skönt.

Ha en riktigt bra kväll för det ska jag ha i tv soffan : )

Kram


Ida

Vad kul med en trip till badhuset :)



PUBLICERAT: 2009-12-28, 22:11:45 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: