2009-12-29
 08:24:17

God morgon!

Jag har faktiskt sovit som en sten i natt vaknade första gången kl 07.00 tyckte jag var skönt kände mig relativit utvilad när jag vaknade :D Emilia hon har hostat på morgonen och de är slemmig nu så ska vi till vårdcentralen kl 10.00 för jag tycker så synd om henne som måste ha sån hosta och den sitter ju så långt ner. Här är det kallt idag de är -8 grader ute så det vill till att klä på barnen mycket så dom inte blir kalla den korta vägen som vi behöver gå men det kan ju vara jobbigt bara det och till råga på allt så måste jag ta våran andra vagn för vintervagnen har frusit inne i bilen och går inte att få upp o Johan är på jobbet.

Men om jag inte kommer någonstans så får jag ringa till honom så får han hämta upp oss himla dumt när bilen fryser igen så fast man har kupe värmare i bilen. Nu ska jag slänga i ordning frukost och sen ska vi nästan bege oss iväg. Ska få besök idag av kompisar men får se vad dom säger efter vi varit på vårdcentralen om dom vill komma eller inte eftersom Emilia är krasslig ännu och får se vad dommen blir på vårdcentrelen.

Hoppas att ni har det bra.

Kram


Ida

Hoppas att det inte är något allvarligare utan bara en envis förkylning. :)



PUBLICERAT: 2009-12-29, 10:16:37 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: