2009-12-19
 08:17:26

God morgon!

Hej på er!

Här har natten varit ganska lugn sovit på tok för hårt bara för jag märkte inte när Casper kom in till mig igen flyttade över honom till hans säng innan jag la mig för jag har så svårt att somna in när han ligger brevid mig vet inte varför men det där är väl en vanesak kanske. Han har hostat lite på morgonen igen så jag ska ta och ta fram hans mediciner. Emilia somnade till slut vet ej när hon gjorde det för jag somnade som en sten när jag la mig.

Höll på att få en chok när jag kollade hur kallt det var ute visade för tusan 18.5 grad kallt brr vi som skulle greja med en hel del ute idag det får bli att stanna hemma eller klä varmt men jag funderar på om man verkligen ska ta ut barnen i denna kylan är verkligen kallt. Men om man paltar på kläder kanske det går bra eller vad tror ni?!?
Är faktiskt himla skönt att ha kommit igång med bloggen igen känns som om det fattas när jag hade min svacka med att inte blogga nästan alls men det är ju så det får bli när tiden inte räcker till.


Nu ska jag gå o titta till min sötnos som ligger i min säng o sover hon vaknade men valde att somna om brevid pappa Casper han sitter här och kollar på hurra för kalle på barnkanalen en av hans favoriter.

Ha en jätte bra dag :D


Ida

nog går det att gå ut iaf,bara man har riktigt rejält med kläder. :)



PUBLICERAT: 2009-12-19, 12:35:32 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/
sofia

visst är det jobbigt när det är kallt hatar kylan ju=/ kram



PUBLICERAT: 2009-12-21, 16:05:13 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: