2009-12-31
 11:58:05

Gott nytt år

God middag!

Gott nytt år får jag passa på att önska er i förskott för sedan kommer det inte att finnas tid att sitta här och blogga borde ha dragit igång med det jag ska göra redan men jag har inte fått någon ork ännu och Emilia har varit väldigt grinig idag på morgonen la henne nu för hon bestämde sig för att hon skulle sitta i mitt knä och lägga huvudet på bordet och sova men tyckte att sängen var bättre. Casper han slog upp sina två blå kl 04.30 idag så jag hoppas att han kan sova en stund på dagen för annars kommer han aldrig att orka leka sen när kompisarna kommer på besök.

Hoppas att ni får en riktigt bra dag.

Kramar ifrån mig till dig



Ida

Hoppas att ni får en trevlig kväll med vännerna och hela familjen Lövdahl önskar er ett Gott nytt år!



PUBLICERAT: 2009-12-31, 14:56:30 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: