2009-12-09
 20:20:24

Hallå orken vart är du???

God kväll!

Mår nästan dåligt över att jag inte bloggat har tänkt flera dagar att nu ska jag blogga men när det väl kommer till att göra det så tar orken slut inte för att det är så himla krävande att skriva men är man trött så är man. Min kropp är inte van vid att ha de så här så det är en vanesak antar jag men nu har jag kommit in i det ganska bra så bara kroppen som ska vänja sig med.

Har inte hänt jätte mycket vi har jobbat och varit på praktiken och sen grejat hemma för att få ordning hade fått jätte fint innan men nu ikväll kom Johan och Ove hem med ännu mera saker så imorgon ska jag roa mig med att rensa och kasta en massa och lägga till insamling det vi inte ska ha för detta funkar inte är ju saker överallt :(

Casper o Emilia på ikea hand i hand :D

Det har hänt något med min ögon jag kan knappt se något har sett suddigt hela dagen och nu har det blivit värre datan är bara som en gröt av suddighet fattar inte vad som händer hoppas att det är bättre imorgon för detta är inte kul och blir det bättre får jag ringa och fråga vårdcentralen vad de kan vara för fel.

Ha en bra kväll nu ska jag avlasta mina ögon lite.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: