2009-12-22
 20:33:11

Hjälp :S

God kväll!

Vilken grymt seg dag detta har varit och jag har varit kall hela dagen har bara varit 15 grader inne på praktiken har varit de i två dagar nu inte alls kul :( så när jag kommer att komma tillbaka sedan hoppas jag att det kommer att bli varmare för något har ju hänt med värmen där inne. En kille ifrån kommunen var där igår och kollade men han sa att allt var bra och igår hade vi 13 grader inne stackars barn säger jag bara.

Annars har det varit rätt lugnt idag inte överansträngt mig direkt blev mest full fart när vi kom hem har röjt i hallen lagt in alla barnens ytterkläder i lådor som vi satt in i skåpet och börjat att göra i ordning i städskrubben och rensat ur en massa skit som man sparar på sig helt otroligt. Barnen var trötta Casper allra helst han var helt död eftersom han vaknade kl 4.30 imorse och varit på dagis hela dagen. Det var inte kul att lägga honom precis idag shit vad arg han var :( men jag gav mig inte och han fann sig sedan att han faktiskt inte skulle få någon och tillslut somnade han utan napp men han lyckades väcka Emilia som blev livrädd av Caspers skrikande men hon somnade tillslut med efter lite mera välling.

Nu ska jag mysa ner i soffan med en skink smörgås som Johan håller på och gör i ordning till mig snäll man jag har :D

Ha en riktigt bra kväll.
Kram o hej


Ida

Mmm så gott med skinksmörgås, gullig han är som fixar åt dig.



PUBLICERAT: 2009-12-22, 22:25:28 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: