2009-12-16
 19:53:15

Kväll

God kväll!

Ja tänk att denna dagen har gått med och nu så sitter man här igen och ugglar :D Har varit en jobbig dag med många nej och åter nej Casper han ville göra som han ville men det är ju inte alltid att det fungerar på det sättet och då blir han så arg och då blir det bara värre. Hoppas att Emilia är lite piggare imorgon så vi kan masa oss ut till snön som har kommit helt underbart väder :D fast det är himla halt ute. Imorgon ska jag ta och leta upp mina stövlar jag brukar ha när det är snö och kallt ute dom är så himla goa och ha på sig och imorgon ska de ju bli 8grader kallt säger dom. Var precis in på yr.no och kollade och det ser ut som om vi får en vit jul i år vore ju underbart om det kunde vara så för ovanlighetens skull :D Casper älskar snön han ville knappt gå in innan när vi var ute men pga Emilia så fick vi knata in för hon orkade inte och det blev väldigt grinigt i stället.

Innan sov hon i 3 timmar och försökte väcka henne flera gånger men det gick inte och sen fick jag nästan tvinga henne till o att vakna visserligen behövde hon kanske sova men samtidigt så vill jag gärna att hon ska sova bra i natt med. Hoppas att de blir hyfsat lugnt och att hennes feber lägger sig snart :D Emilia har i alla fall gått upp bra i vikt glömde säga de innan hon väger nu 13kg exakt :D min lilla klump och är 85cm lång ingen lång flicka de inte men pappa är ju bara 162 så hon har ju gener ifrån båda.

Nu kommer Johan hem och vi ska äta något vet inte vad han har varit och handlat så blir en överaskning ha en bra kväll.

Kram och god natt :D


Ida

hoppas att Emilia kryar på sig snart. Jag hoppas att ni får en vit jul för det är så mysigt!



PUBLICERAT: 2009-12-16, 20:34:51 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: