2009-12-11
 21:53:11

Lucia firande och trasigt modem :(

God kväll!

Igår när jag slog på datorn o skulle logga ut på nätet så hände nada modemet stod o blinkade som en trasig julgran var alla möjliga lampor som blinkade så jag ringde upp bredbandsbolaget och frågade vad de var för fel o efter 3 samtal med en massa olika saker som jag testat så blinkar det fortfarande på samma sätt satt nog 1 timme totalt och pratade med dom men efter mycket om o men så fick jag ett nytt modem skickat till mig som kommer på tisdag så tills dess får jag nöja mig med att surfa på det mobila bredbandet som kopplar ner ibland och är lite svårt att komma in här på bloggen men kan ju vara för att dom har så himla mycket på sin startsida.

Idag så har det varit en lååång dag jag känner mig trött brukar normalt sluta kl 13.30 på fredagar men idag slutade jag 16.00 för att vara en hjälpreda till dom vid fikat var behövligt för alla slet o drog i kaffet och allt men det gick bra och dom var så himla fina när dom sjöng och duktiga var dom med Emilia hon satt och gjorde rörelserna till i ett hus vid skogensslut såg väldigt sött ut :D Nu ikväll har jag inte gjort mycket suttit och skrivit adresser på kuvert till julkorten som jag måste fixa frimärken till innan jag glömmer av det och så vips är julen över.haha.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan för jag somnar snart här känner jag men ha de så bra.

Kram o hej!


Ida

Det är så kul när dem börjar lära sig sångerna och rörelserna till. :)



PUBLICERAT: 2009-12-11, 23:35:02 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: