2009-12-23
 15:48:46

Nu är det mesta fixat bara maten kvar

Hej!

Johan och Casper är och skottar snö och jag satte mig här medans Emilia satte sig i soffan o kollade påå drömmarnasträdgård och hör bara en duns tittar bort mot soffan och då har hon somnat och ramlade ihop i en hög i soffan. Så nu har jag lagt en kudde under hennes huvud och lagt henne lite mera bekvämt hon hoppade över sin middagslur idag eftersom vi var på stan och handlade det sista och var in på systemet och köpte glögg och lite cider blev x-mas cider med glitter i den är så himla god ser fram emot att få smaka på den ikväll :D Hade ju planerat att det skulle komma folk hit ikväll men nu blev det helt plötsligt ingen som kommer så jag o Johan blir själva hela kvällen kan väl vara kul det med men tråkigt när det inte blir som man planerat.

Nu ska jag gå och slå in dom sista klapparna och se vad de ska vara för batterier i Emilias paket som jag köpte på stan kommer upp bild på det imorgon eller på juldagen.

Ha en riktigt bra kväll för detta blir mitt för idag.

Kram o hej


Anonym

ha en riktigt god jul gumman! kramar


Ida

Hoppas att ni hade en mysig kväll trots att det inte riktigt blev som planerat.



PUBLICERAT: 2009-12-24, 09:07:44 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: