2009-12-05
 19:38:59

Oj dåligt bloggande vill jag lova

Hej på er!

Tiden räcker inte till att blogga just nu men jag finns här ändå jag lovar men det händer så mycket annat här just nu jobbar till kl 18 nästan varje dag och sen orkar man inte myclet mera på kvällen och häromdagen så låg jag o sov i soffan hela kvällen var helt slut.

Igår var vi på julbord  var väldigt trevligt och mätta blev vi och lite runda under fotsulorna men mysigt hade vi och det var längesdan vi var iväg jag o johan på egen tid var hemma när kl var 23 och kom inte i säng innan klockan var 01 sen vaknade Emilia och var jätte ledsen hon skrek i högansky och jag vet fortfarande inte vad det var med henne men hon har varit glad idag i alla fall. Idag har vi gejat hemma och fått mycket gjort har plockat in i skåpena och nu är det mesta inne i köket och mycket som man inte ser har vi fått bort idag körde Johan iväg alla tomma lådor till tippen och det var himla skönt att få iväg dom för nu kan man röra sig i hallen i alla fall innan var där bara lådor. Så nu i veckan ska jag försöka att lägga ut kort på bloggen på våran lägenhet så ni får se.

Jag o barnen har bakat pepparkakor idag och dom blev goda men lite mjuka :(

Ha en bra kväll nu ska jag lägga min son som är hyper trött Emilia sover sedan 30 minuter tillbaka och nu ska jag slänga den andra i säng och sedan titta på tv och mysa lite.

Kram


Ida

Vad roligt med julbord, och lite alkohol sitter inte fel ibland heller! :)



PUBLICERAT: 2009-12-06, 20:19:33 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: