2009-12-16
 10:57:44

Sjuklingarna bus

Här är det inte bra tycker så synd om min lilla tjej hon är så trött och säger hela tiden att hon vill nana nu sover hon efter att vi har varit på ett återbesök med storebror som var givande och han lyssnade även på Emilia han sa att hon är inte ren på lungorna så vi får försöka att ge henne så mycket vi kan och öka doserna på medicinen och återkomma om det blir värre. Öronen och halsen var röda med men inget som han ville behandla i nuläget.Hon ska börja med singulir(stavning) det har hon haft innan men hon blev så aggresiv av det är det vanligt? Casper han fick samma eftersom han är förkyld i så långa perioder och nu har han blivit sjuk igen fick vara frisk 1 månad typiskt :( han skulle få tuggtabletter någon som vet om dom smakar jätte illa eller om de är smak på det?

Casper ska även börja med något som heter flutide(Stavning där med) vid förkylning. Är det en bra medicin någon som har erfarenhet av den? Sen tog jag upp det med ariomir varför jag inte fick ge honom det vid förkylning läkaren bara titta på mig och sa vem har sagt det de är klart att du får ge ariomir vid behov man fick dosera som vanligt sa han. En väldigt bra läkare hoppas att det är han vi kommer att få gå hos nu för han var himla bra.

Annars så brde jag sätta fart här hemma med och greja men jag känner att jag går lite på halvfart jag med idag men måste rycka upp mig och börja greja måste även gå in o kika till min lilla plutt är inte kul när hon är dålig. Johan han var upp mitt i natten bara för att kolla till henne för hon låter hemskt illa när hon andas.

Ha en bra dag.

Kram


Ida

flutide har jag haft när jag var yngre,det funkade bra för mig!



PUBLICERAT: 2009-12-16, 11:40:33 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: