2009-12-15
 19:55:25

Snö och fullt upp

God kväll!

Jag är helt slut idag har varit fullt upp hela dagen från början till slut och lyckades stänga av klockan imorse så det var tur att Casper kom in till mig några minuer över sex han blev så förvånad när jag gick upp och sa att är det morgon nu mamma får jag inte sova mera?!?!? sötnos :D

Emilia är inte pigg så imorgon får det nog bli att vi stannar hemma hon är så himla trött och hängig somnade i bilen flera gånger när vi var på väg hem har varit på möte med arbetsförmedlingen idag och sen passade jag på att kika på stan lite och greja med lite julklappar till barnen. Nu ska jag greja lite här hemma har en del saker kvar att packa upp så det är väl bara att ta tag i det antar jag har ingen ork till det men måste göra det för att komma i ordning någon gång.

Ha en bra kväll


Kram o hej :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: