2009-12-17
 05:00:23

Sova är överskattat i våran familj just nu

Ja sömn de har de inte blivit mycket av denna natten har sprungit upp o ner som en dåre hela natten känns de som om nu är jag helt slut men barnen är vakna och johan med för den delen min säng är okuperad av två barn emilia har spytt en massa slem hela natten och nu efter sista vändan så låter det bättre men hon har ont någonstans för hon är väldigt ledsen o säger aj hela tiden så idag ska vi bege oss till apoteket och köpa ipren och alvedon hoppas bara att hon inte spyr mera för skulle inte förvåna mig om hon fick magsjuka med.

Nu ska jag försöka få mina troll att somna om.

Kram o god morgon


Ida

Uschdå här är det också värre med sömnen,Wille hostar så att han håller på att spy under natten och Maja är så täppt att hon inte kan sova. suck Man får hoppas att våra barn blir friska snart!



PUBLICERAT: 2009-12-17, 10:35:15 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: