2009-12-19
 21:32:58

Vart tog dagen vägen fattar inte att klockan är snart 21.30

God kväll!

Jisses vilken dag fattar inte vart den har tagit vägen har gått i ett från det att vi åt frukost tills nu. Jag har grejat och grejat i ett har inte varit utanför dörren ens jo jag var ut o skakade julgrans mattan.haha imorgon får jag gå ut lite mera. Skulle behöva gå och ägg till att garnera skinkan med men jag orkar inte och det är så himla kallt ute så går jag ut får jag så svårt att andas så jag håller mig inne idag.

Idag har jag testat att ha riktig gran men det gick inte kände på engång att det vart trångt och andas och ont i luftrören så nu står den och lyser så fint utanför fönstret hittade en slinga i källaren som vi tog till den granen. Sen så tog vi fram våran plastgran och klädde den



Nu har jag precis slagit in lite julklappar som vi hade liggandes i skåpet som jag höll på att glömma bort men hittade dom av en slump. kul när man gömmer dom så man inte kommer ihåg att man har det :D sitter insjunken i soffan med datan i knät och kollar på robbinson men det är typ slut nu.

Imorgon ska jag och Johan iväg och handla julklappar i Jönköping får se hur många tusen det är som har tänkt samma tanke antar att det kommer att vara folk överallt.

Nu ska jag ta mig en dusch och så hörs vi imorgon. Avslutar med lite kort ifrån dagen.

Kram


Popcorne e gott :D


Casper är fin med glitter överallt


Emilia har fått så långt hår fint :D


Till sist ljusen på bordet


Ida

Mysigt med julgranspyntning och julklappsinslagning. Vad fina bilder på barnen!



PUBLICERAT: 2009-12-19, 22:07:42 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/
sofia

låter som en bra dag=) kram



PUBLICERAT: 2009-12-21, 16:01:52 | URL: http://klantfiabloggen.bloggspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: