2009-12-06
 19:35:50

Vi och en massa andra =hysteriskt

God kväll!

Idag så tog vi oss en dags tripp till ikea och a6 för att kolla runt lite men där var det PANIK var folk överallt och gamla som stod o blockerade vägen och vägrade flytta på sig sånt kan göra mig galen. Men inne på ikea hittade vi inte riktigt allt vi skulle ha för gardin fästena som vi skulle köpa fanns inte att köpa lösa längre var lite surt. Skulle även köpa en duschstång som är i en vinkel det hade dom inte heller. Men vi fick i alla fall med oss två takplafonder till hallen a 56kr st tyckte jag var bra pris så imorgon när elektrikern har varit här så kommer vi att sätta upp dom så vi ser något i hallen för nu har vi lampa på fot och det ger inte alls samma ljus. Hittade även lite annat smått o gott men får åka en vända dit sen igen antar jag för att köpa julklappar men då åker vi utan barn. funderar även på om jag skulle sätta mig o leta lite på nätet och shoppa därifrån för att slippa åke iväg och handla.

Sen har vi varit hemma och grejat och Emma och Jonte kom förbi en sväng var längesedan vi träffades nu stackarn har så himnla mycket i skolan skönt att de är lov snart :D Sen var det bara att slänga barnen i säng och nu sover dom gott och vi sitter här Johan håller just nu på att flytta en möbel genom vardagsrummet ser lite skojigt ut och det rullar o låter i lådorna så bara vänta o se om allt ramlar ut. Nu ska jag ta tag i jullådorna som Johan var och hämtade innan idag.

Ha en bra kväll imorgon börjar en ny vecka hoppas det blir lite lättare nästa vecka även om det är massor att göra och fixa med.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: