2009-02-24
 11:41:23

Diskmaskin

Hur kan en ny diskamskin gå sönder!? Jag har nog inte haft den mera än ja vad kan det vara men sen i november, december någon gång. Har inte gjort något som man inte ska med den men det där luckan där man lägger diskmaskins medlet i den går verkligen inte att stänga hur mycket jag än försöker. Barnen har inte varit i diskmaskinen o grejat heller med den så ja jag vet inte vad som har hänt.

Johan får kolla om han får någon ordning på den annars så får jag ringa till hökerum och fråga vad jag ska göra. Känns himla dumt att be dom ifrån rullens att komma hit bara för en liten luckas skull.

Surt var de i alla fall att den skulle kapsejsa så får se o mdet blivit rent i maskinen nu eller om det måste diskas förhand hälften.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: