2009-02-20
 18:44:39

Fullt upp idag

Hejsan!

Idag har det varit full rulle här hela dagen från det att vi fick upp till nu i princip. Var iväg till familjecentralen och sen så var vi där till klockan var 12.30 sen gick vi till kina resturangen och åt buffe var hur längesen som helst var väldigt gott och vi hade ida ove och tim med oxå det var kul med lite sällskap =) sen tog vi en runda på stan och mitt i allt tappade Casper sin mössa när han höll på och lekte bland kläderna inne på lindex och den var verkligen helt borta så efter en bra stunds letande så gav vi upp. Sen gick vi in i leksaksaffären och kikade lite och bad dom kolla på våran vagn som har fått några konstiga skavanker men det fick vi inte ut något för men dom skulle kolla om det fanns nya hjul att beställa för det ena har gått sönder trots att vagnen är helt ny nästan.

Sen följde Ida med oss hem en sväng så barnen lekte lite medans Ove var på möte. Sen har vi inte gjort så mycket efter det att dom gick hem jag tog en runda till lindex för att leta efter Caspers mössa och jag hittade den =) Casper blev jätte glad när jag kom hem med hans mössa han vart så ledsen och funderas när den försvann. Sen gick jag ner på ica för att köpa balsam men det ångrade jag ganska snabbt var ju fullt med folk där jisses märktes att det var fredag och barnbidrag kan jag lova. Nu är Johan iväg och hämtar en vagn som Ida o Ove har köpt så jag vet inte riktigt när han kommer hem men Casper sitter och tittar på svampbob fyrkant på nickelodeon han ska snart gå o lägga sig Emilia sover redan för hon vägrade sova middag idag så hon fick lägga sig lite tidigare i stället.

Nu ska jag göra Casper sällskap vid tvn men ha det bra.

Kram Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: