2009-02-01
 22:09:56

Fy skäms måste bättre mig!

God kväll!

Jösses denna helgen har det inte blivit mycket bloggande men det har varit fullt upp hela tiden i princip. Men det är skönt med på ett sätt att tiden går snabbt. men nästan för fort för man hinner inte med riktigt allt det man vill göra.

Idag har vi tagit det hyfsat lugnt har varit ute på promenad och Casper har åkt skridskor för första gången.Ska ladda upp kort på det sen när jag skrivit klart dom ligger i kameran ute i hallen. Orkar inte resa mig(Lat jag vet) Sen åkte vi hem och värmde lite wook ifrån igår till lunch sen så har vi lekt med barnen och svärmor kom och fikade fanns tårta kvar sedan igår som vi hade bestämt att vi skulle fika men det blev senare än planerat.

Casper är riktigt jobbig just nu.Vet man inte får säga så men ja ibland orkar man inte med honom för han är så känslig just nu han blev så arg/ledsen för att jag sa åt honom att inte kladda med fingrarna i tårtan för han hade grädde överallt. Så efter ett par tillsägelser så tog vi bort tallriken och då blev det rama skir*Suck*
Men samtidigt så måste man ju markera att du får inte göra hur som helst för han hade grädde och blåbär överallt.

Emilia har kommit på att det är kul att gå med sin gåvagn runt runt runt. Ikväll har hon nog gått minst 10 rundor i från vardagsrummet och in i köket och ut igenom dörr portalen som är där ut till vardagsrummet. Skulle tagit kort på henne men får göra det imorgon för hon lär säkert fortsätta och det är ju bara bra eftersom hon kanske lär sig gå snart på det viset och känner sig säkrare på sig själv. Hon är grymt grinig just nu,men hon är förkyld samt att vi misstänker att hon har en kindtand på gång för det ser så himla svullet ut på ena sidan nere i munnen och om man känner så känns det olika på båda sidorna och hon har varit väldigt konstig i magen den senaste tiden och det brukar hon bli i samband med att hon får tänder. Så bara att hoppas den spricker igenom snart.

Inatt trodde jag att jag skulle skratta ihjäl mig men blev himla rädd samtidigt. Emilia vaknade runt 02 ca och vrålade MAMMA hur högt som helst och när jag inte kom så blev det PAPPA skit högt. Att inte Casper vaknade var nog ett under.För hon höll på så i säkert 30 minuter om inte mera. Hade man spelat in det hade det säkert blivit ett berömt klipp på youtube.hehe.

God natt nu kallar sängen.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: