2009-02-25
 21:09:07

God kväll!

Hejsan!

Ja nu var det onsdag igen helt otroligt vad dagarna o veckorna går snabbt. Sa just till Johan att snart är denna veckan slut och det är helt igen. Idag har jag städat lite men blev inte mycket gjort för jag orkade inte o sen så fick jag besök av Ida o Ove medans Tim var på dagis men dom kom tillbaka en sväng så barnen fick leka lite.Emilia har varit gnällig idag hon hade en liten uns feber men verkade inte vara något allvarligt för när vi la henne så var hon inte varm. Så säkert bara något tillfälligt.Men hon har ätit dåligt idag med som alla andra dagar typ.suckar.

Efter vi ätit middag tog jag med mig Casper ut på stan en sväng bara för att få komma ut lite sen så var det dags för kvälls rutiner och båda barnen var trötta till max Casper satt och kollade på svampbob så kom han själv och bad om att få gå o lägga sig så han insåg nog själv att han vara ganska trötter för han vaknar ju klockan 06.00 som en väckar klocka väcker honom.hehe. Sen tog jag ett långt varmt bad var underbart skönt jag kände att det var behövligt.Johan kom upp och kollade om jag levde efter ett tag för han tyckte det var så tyst men jag låg o halvsov det är så skönt att bara slappna av.Svarade lite difust jo jag lever =)

Imorgon är det dags för att gå iväg till dagis sista gången denna veckan skönt med helg för dom båda två.Sen vet jag faktiskt inte vad som händer riktigt.Men måste få klart i köket eftersom vi får besök på lördag =) Ska bli så himla kul att ses igen var en evighet sedan tror inte vi har träffats sen i augusti. Så ska även handla taco tillbehör imorgon kanske jag gör det när barnen är på dagis*funderar*

Ha en bra kväll och god natt.
KRAMAR ifrån mig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: