2009-02-04
 13:24:13

God Middag

Hejsan på er!

Dagen har gått snabbt här idag fast vi inte har gjort så mycket. Casper vaknade vid 7tiden och Emilia vaknade 8 helt otroligt att hon vaknade den tiden för annars brukar hon kunna sova till 10 om hon fick. Men nu ligger hon för att sova middag och har sovit i ca 20 minuter nu. Jag och Casper sitter och kollar på Pippi långstrump han är helt inne i filmen just nu så jag passar på att blogga lite medans det är lugnt. Ove ringde precis och frågade om dom fick komma upp och dom skulle komma om en stund.

Idag annars har vi inte gjort något vettigt vi har bara varit till Lidl och handlat jäst och mjöl så jag kan baka matbröd är snart utan så måste få det gjort senare. Får se om det blir när Johan har kommit hem ifrån jobbet för är himla jobbigt att baka när jag har båda barnen själv för Emilia står gärna och drar och sliter i kläderna och gör precis allt hon inte ska när jag gör annat. Som nu vid lunchen så skulle jag steka pannkakor och då var hon överallt och ingenstans.

Har fått en utmaningn av susanna så jag ska greja med den senare när det är lite lugnare.

Ha det jätte bra.
Kram o Hej  =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: