2009-02-06
 13:32:19

God middag!eller god hemsk middag

Hejsan!

vart en sån jobbig natt i natt med men Emilia har ändå sovit ganska bra fast hon hade feber igår vid tio sen somnade hon in ganska gott.har hört henne några gånger i natt. Men priset tog det nog när den där förbaskade pogen kom klockan 06 imorse och körde ner skopan så det skarpa om det. Casper kom upprusandes och sa mamma det låter i mitt rum. Tror jag det de var som väggarna skakade. Men jag fick honom inte att somna om men han vilade i alla fall till 06.30.

Han är så otroligt mammig just nu jag vet inte vad jag ska göra. Han vägrar göra någonting om inte jag är med som nu innan hade Johan och farmor bestämt igår att han skulle följa med honom och vinka av farmor på bussen som jag nämnde jag åka till sthlm idag. Men han fick panik och vart HYSTERISK och det var nog ett milt utryck. Jaja efter mycket om och men så klädde han på sig sina kläder och skulle följa med och vinka av farmor på bussen. Men när han kom ner till porten nere i trapphuset hörde jag världens vrål och Casper kom infarandes och skulle absolut inte följa med. Det resulterade i att han tillslut ångrade sig minuten efter Johan hade åkt, blev ju lite brottom eftersom man inte vet om bussen är före tidslinjen eller inte. Casper han skrek hysteriskt i säkert 20 minuter och han har nu däckat i soffan av utmattning.

Vid 15 tiden ska vi åka till en dagis kompis och leka. Jag orkar inte följa med igentligen men för att slippa bråk med Casper så får jag vackert följa med men helst av allt skulle jag vilja ligga hemma och sova. Fattar verkligen inte vad det är med mig just nu. Jag har sovit hyfsat hela natten vaknade vid 05 men somnade om ganska snabbt. Så jag har sovit samanlagt kanske 11 timmar i natt. Men ändå när jag vaknar så känner jag mig inte utvilad. Jag är så trött i kroppen så jag vet inte vart jag ska göra av mig själv.

Det resulterar ju i att jag kanske blir lite på dåligt humör utan att jag vill men kroppen säger ifrån och jag fattar verkligen inte varför :S Om detta fortsätter måste jag söka läkar vård för något måste vara galet om man är så här sjukt trött.
Nu vaknade Emilia hon vaknar numera själv efter 1timme och det är ganska skönt att slippa väcka henne hela tiden.

Hörs ikväll.
Kram Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: