2009-02-05
 08:26:26

God morgon

Ja god morgon men jag vill inte påstå att det är någon god morgon igentligen. Är så himlelskt trött ibland kan jag undra om man får igen för att man får sova en hel natt utan att bli störd. Emilia har nog legat och babblat hela natten i alla fall till o från hörde henne första gången vid 12 sen hörde jag henne vid 3 och klockan 6 hade hon fortfarande inte somnat så klokcan halv 8 somnade hon typ. Så hon lär säkert bli en grinig flicka idag eller så är det så enkelt att hon är på väg att bli sjuk igen.

Då brukar hon hålla på såhär så jag hoppas verkligen att hon kan hålla sig frisk lite längre Emilia får bli hemma ifrån dagis idag för jag har inte hjärta att släpa iväg henne dit när hon sovit så himla dåligt. Johan kommer och hämtar Casper om ca 15 minuter så jag ska ta och börja och lägga fram utekläder till honom snar.

Återkommer senare ska vila lite när Casper har åkt så man får ta igen lite sömn. Även om man sovit undertiden Emilia babblat så är man ändå vaken på något konstigt sätt. Tror inte att man sover lika djupt som man normalt gör annars.

Ha det bra.

Kram Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: