2009-02-22
 19:51:02

Häcken full som vanligt känns det som

Hejsan!

Här är det aldrig lugnt känns det som barnen är som två yrväder o den ena lyssnar sämmre än den andra. Emilia har nu kommit på att man kan klättra på ALLT så man blir ju lagom glad när man hittar henne i soffan när man själv har varit i köket och vänt typ. Men hon är inte så mycket i soffan om inte någon av oss sitter i den då är hon som galen.

Igår åkte vi till jönköping fyndade ett bar simbyxor till Emilia såna blöjbadbyxor som man kan ha i badhuset hoppas dock att dom passar så jag får prova dom ordentligt imorgon. Annars idag så har vi varit och matat ankor och var ute i all snö som har kommit var värsta snö stormen här igår men nu har mycket av det töat bort för har varit 5grader varmt ute i dag. Casper var dyngsur när vi kom in så var till att slänga in kläder i torktummlare och torkskåpet. Skulle ändå tvätta så det var min tid i tvättstugan men det är nästan alltid ledigt där ändå.
Sen var Ida, Ove och Tim här och härjade en stund Casper hade svårt att lyssna idag men det är så olika från dag till dag och han blir så hispig när det kommer folk hit så han ska leka med allt.

Nu sitter jag här och kollar runt lite och sen ska jag snart kika lite på tvn var något nytt som hette Herre på teppan på 6an som såg skoj ut sen blir det Beck denna söndagen med men jag älskar såna filmer.
Imorgon är det ny vecka igen helt otroligt vad dagar/veckor springer iväg. Idag är det exakt 1månad kvar tills gubben min fyller 30 det är med helt otrolgit att det snart gått ett år sedan han och jag fyllde år sedan. Är lite drygt 2 veckor kvar tills jag själv fyller år och det är med helt otroligt.

Ha en bra kväll.
Kramis !!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: