2009-02-03
 10:22:59

Haft dålig blogg insperation

Hej på er!

Ja som ni kanske märker så har jag inte bloggat så himla mycket den senaste tiden men jag har inte orkat och inte haft tid. När man är hemma så flyger dagen bara iväg av någon anledning. När barnen är på dagis så går mycket av dagen åt att bara gå fram o tillbaka för att hämta dom. Ibland önskar jag att vi hade ett närmare dagis så man slapp gå 1timme innan man ska vara där osv. Men det blir bättre bara våren kommer och det blir fint väder så man kan cykla. Jag har redan varit ute och cyklat men vågar inte ta barnen på kärran för det kan vara isfläckar som man inte ser.

Fast vägarna är väldigt bra just nu men det skulle ju komma in ett snö oväder hörde jag. Men det ligger väl inte kvar som vanligt för hitils denna vintern så har det bara varit två eller tre dagar som snön har legat kvar på marken sen har det slaskat bort igen.

Igår gjorde jag inte så mycket var hemma en stund innan det var dags att gå till dagis igen. Idag ska jag försöka få lite tvättat för barnen har nästan inga kläder och Johan klagade över att han inte hade några underkläder så måste ta tag i det nu. Även om det inte är mycket tvätt så har jag en förmåga att alltid dra ut på det fattar inte varför.Tvättstugan är ju så himla nära och nästan alltid ledig. Men man är väl lat antar jag.hehe.

Ha en bra dag så hörs vi kanske senare.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: